VRÁCENÍ ZBOŽÍ v zákonné lhůtě
Přejete si vrátit zakoupené zboží? Není problém. Respektujeme vaše práva a přání.
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné lhůtě 14 dní ode dne převzetí zásilky.
JAK VRÁTIT PRODUKT
KROK 1: INFORMUJTE NÁS
O vrácení zboží nás prosím nejprve informujte na email: info@livien.cz
Pošlete nám na email: info@livien.cz zprávu, do které uvedete: číslo objednávky a produkt, jenž si přejete vrátit a svůj bankovní účet pro vrácení platby.
KROK 2: POŠLETE SVŮJ BALÍČEK ZPĚT
Řádně zabalené zboží (např.kabelku zabalte do krabice) s původními visačkami spolu s kopií dokladu o koupi zašlete poštou na níže uvedenou adresu.
Pavel Růžička
Dačického 8
Praha 4
140 00
Osobní doručení není možné z mnoha důvodů.
Zboží, které vracíte musí být nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou.
Bez visačky a původního obalu není zboží dost dobře prodejné a abychom zboží uvedli do původního stavu, jsme nuceni si strhnout až 300 Kč.
Neodstřihujte tedy visačky a neničte zbytečně origiální obaly. Zboží musí být řádně zabalené, dle hodnoty a povahy zboží. Např. kabelku pošlete zpět tak, jak jste je obdrželi, tedy v krabici.
Peníze vracíme na bankovní účet v zákonné lhůtě nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.
POTÉ, CO OBDRŽÍME VAŠE VRÁCENÉ ZBOŽÍ
Poté co obdržíme Váš balíček s vráceným zbožím Vám pošleme e-mail s potvrzením, že jsme Vaše vrácené zboží obdrželi. Pokud byste měl/-a e-mail s potvrzením dostat během víkendu, obdržíte ho následující pracovní den.
Po obdržení Vašeho produktu (Vašich produktů) zkontrolujeme, zda produkty přišly v pořádku.
Částku ve výši nákupní ceny včetně poštovného Vám pošleme na bankovní účet během 14 dnů od obdržení vratky.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Jak reklamovat již používané zboží?
Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale reklamaci pořešíme, když nám nejdříve dáte vědět na telefoní číslo +420 774 800 090 nebo na email: info@livien.cz
Doporučujeme seznámit se s reklamačním řádem ZDE
Reklamované zboží spolu s kopií dokladu o koupi a důvodem reklamace pošlete řádně zabalené doporučeně na adresu:
Pavel Růžička
Dačického 8
Praha 4
140 00
Osobní doručení není možné.
Jakmile obdržíme Váš balíček s reklamovaným zbožím, pošleme Vám e-mail s potvrzením, že jsme reklamaci přijali.
Pokusíme se reklamaci vyřešit co nejdříve, počítejte však se zákonnou lhůtou 30 dní od převzetí reklamace. Jakmile bude reklamace vyřešená, vyrozumíme Vás.
UPOZORNĚNÍ:
Délka záruční doby se v žádném případě nerovná délce životnosti výrobku. Běžné opotřebení vzniklé používáním výrobku nelze reklamovat jako vadu.
Záruka se vztahuje pouze na vady, které jsou jednoznačně způsobeny vadou materiálu nebo vadou výrobní.
Podmínkou uplatnění záruky je zachování zboží v původním designu a bez povrchových a ostatních úprav.