VRÁCENÍ ZBOŽÍ v zákonné lhůtě


Přejete si vrátit zakoupené zboží? Není problém. Respektujeme vaše práva a přání.
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné lhůtě 14 dní ode dne převzetí zásilky.

 

JAK VRÁTIT PRODUKT


KROK 1: INFORMUJTE NÁS

O vrácení zboží nás prosím nejprve informujte na email: info@livien.cz

 

Možnost 1 – formulář pro vrácení zboží:
Stáhněte si formulář pro vrácení zboží, vytiskněte si ho a vyplňte kolonky. Přidejte tento formulář pro vrácení zboží do balíčku.
Formulář pro "Odstoupení od smlouvy" je ZDE.

 

Možnost 2 – e-mail:
Pošlete na email: info@livien.cz zprávu, do kterého uvedete: své jméno a adresu, číslo objednávky a produkt, jež si přejete vrátit.

 

KROK 2: POŠLETE SVŮJ BALÍČEK ZPĚT

Řádně zabalené zboží (např.kabelku zabalte do krabice) s původními visačkami spolu s kopií dokladu o koupi a a formulářem pro vrácení zboží zašlete doporučeně poštou na naší níže uvedenou adresu.

 

LIVIEN.CZ s.r.o.
Dobročovická 975
Úvaly 250 82

 
Osobní doručení není možné. 


Zboží, které vracíte musí být nenošené, v původním neponičeném obalu a s visačkou. Jinak bez visačky a původního obalu není dále dost dobře prodejné, a abychom zboží uvedli do původního stavu, musíme něco strhnout z vracené částky. Tedy neodstřihujte visačky a neničte zbytečně obaly. Zboží musí být řádně zabalené, dle hodnoty a povahy zboží. Např. kabelky pošlete zpět tak, jak jste je obdrželi - v krabici. 
Peníze vracíme na bankovní účet ve lhůtě nejpozději do 14 dnů po tom, co nám balíček dorazí. 

 

POTÉ, CO OBDRŽÍME VAŠE VRÁCENÉ ZBOŽÍ
Během 5 pracovních dnů ode dne, kdy obdržíme Váš balíček s vráceným zbožím, Vám pošleme e-mail s potvrzením, že jsme Vaše vrácené zboží obdrželi. Pokud byste měl/-a e-mail s potvrzením dostat během víkendu, obdržíte ho následující pracovní den.

Po obdržení Vašeho produktu (Vašich produktů) zkontrolujeme, zda produkty přišly v pořádku a zda je lze opět prodat. Pokud budou produkty bez visaček, naúčtujeme Vám poplatky navíc dle obchodních podmínek.


Částku ve výši nákupní ceny Vám pošleme na bankovní účet během 14 dnů od obdržení produktu.

 

 

REKLAMACE ZBOŽÍ
Jak reklamovat již používané zboží?


Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale reklamaci pořešíme, když nám nejdříve dáte vědět na +420 774 800 090 nebo emailem: info@livien.cz
Doporučujeme seznámit se s reklamačním řádem ZDE

 

Reklamované zboží spolu s kopií dokladu o koupi a důvodem reklamace pošlete řádně zabalené (např. kabelku v krabici) doporučeně na adresu

 

LIVIEN.CZ s.r.o.
Dobročovická 975
Úvaly 250 82

 

Osobní doručení není možné.

 

Během 5 pracovních dnů ode dne, kdy obdržíme Váš balíček s reklamovaným zbožím, Vám pošleme e-mail s potvrzením, že jsme reklamaci přijali.

Pokusíme se reklamaci vyřešit co nejdříve, počítejte však se zákonnou lhůtou 30 dní od převzetí reklamace. Jakmile bude reklamace vyřešená, vyrozumíme Vás.

MenuX

Provozovatel webu www.livien.cz, firma LIVIEN.CZ, s.r.o., se sídlem Dobročovická 975, 250 82 Úvaly, IČ: 01807528 , jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.